Osmosis od Elseviera

Osmosis to angażująca anglojęzyczna platforma wspomagająca program nauczania, stworzona w celu wyjaśnienia tego co uczniowie dowiadują się na zajęciach, zapewniająca jednocześnie angażujące, efektywne i przystępne wyniki edukacyjne. Platforma wykorzystuje naukę o uczeniu się, w tym tworzenie treści i projektowanie multimedialne, aby zaprezentować złożony materiał tak aby łatwiej go przyswoić.

Zapraszamy do dostępu testowego (do 31.12.2024):

https://www.osmosis.org/cohort-invite?id=4240&k=tT8J8nCjRCa7pDAZM5y74aG9R1iXfIEz

ILUSTROWANE KRÓTKIE FILMY NA ŻĄDANIE

Nauki podstawowe i choroby

Filmy przeglądowe z zakresu patologii oparte na przypadkach

Filmy z praktyki klinicznej

STRESZCZENIA ORAZ CZĘŚĆ EGZAMINACYJNA

Streszczone notatki dotyczące patologii i fizjologii

Pytania w formacie egzaminacyjnym ze szczegółowymi wyjaśnieniami odpowiedzi

Fiszki z systemem powtarzania w określonych odstępach czasu

Uczniowie mogą uczyć się poprzez wizualizacje i decydować, jaki materiał obejrzeć dalej. Pytania egzaminacyjne wzmacniające cele edukacyjne. Skanowanie wideo z prędkością 2x w celu ujednolicenia tempa  wykładu. Treści dostępne dla wszystkich w formie  napisów. Szybkie przegląd transkrypcji wideo w celu synchronizacji z celami nauczania. Rozdziały wideo umożliwiają naukę niewielkich ilości materiału.

Przygotowanie do zajęć:  Przygotuj studentów na zajęcia w małych grupach lub do uczenia opartego na przypadkach, aby uczniowie byli przygotowani do udziału w zajęciach.

Aktywna samodzielna nauka: uczniowie tworzą playlisty, oglądają filmy i przeprowadzają quizy identyfikując słabe obszary. Panel administratora pomaga śledzić postępy i identyfikować braki.

W klasie: Filmy i panel testowy mogą być odtwarzane podczas zajęć, aby wspierać zaangażowanie uczniów w grupie lub podczas sesji pracy grupowej.

Wczesne wykrywanie słabych obszarów: Studenci tworzą playlisty lub oglądają filmy przydzielone przez wykładowców w celu uzupełnienia deficytów w wiedzy. Funkcja panelu analitycznego ułatwiają prowadzenie dyskusji między studentami i wykładowcami na temat obszarów zainteresowania.